FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Czy zdjęcia też są uwzględnione w pakietach?

Zajmujemy się tylko i wyłącznie filmowaniem.

2. Kiedy nagrywamy plener?

Plener zazwyczaj nagrywany jest w pierwszym tygodniu po ślubie, ewentualnie jak państwo młodzi sobie życzą przekładamy to na późniejszy termin.

3. Ile osób będzie w ekipie oraz ile miejsc trzeba zarezerwować na sali?

Ilość osób jest uzależniona od usług jakie państwo młodzi wybiorą. Minimalnie są to 2 osoby, który powinno się zapewnić chociaż jeden obiad w trakcie trwania imprezy weselnej.

4. Czym się różni 4K, HD oraz SD(DVD)?

4k to 3840×2160 piksieli , FullHD 1920×1080 pikseli oraz SD 720×480(720×576)pikseli. Czym więcej pikseli tym lepsza szczegółowość obrazu. Do otwarzania filmu 4k zalecane jest, żeby to był ekran o takiej rozdzielczości, podobnie w przypadku FullHD.

5. Do której godziny nagrywacie?

Nagrania zazwyczaj kończymy po oczepinach.

6. Ile czasu będziemy musieli czekać na film?

Maksymalnie 9 miesięcy. Wesela z początku sezonu są oddawane szybciej.

7. Czy możemy wstawić jakieś swoje utwory do filmu?

Oczywiście jest taka możliwość, aczkolwiek nie zawsze, ponieważ nie każdy utwór będzie pasował do danego obrazu. Trzeba też liczyć się z tym, że licencja którą trzeba nabyć na utwór który wskażecie należy po waszej stronie.

8. W jaki sposób odbywa się odbiór filmu i co z ewentualnymi poprawkami?

Odbiór filmu może być osobiście lub drogą pocztową po wcześniejszym rozliczeniu się. Na zgłoszenie ewentualnych poprawek państwo młodzi mają 7 dni.  Będą one darmowe jeśli są to błędy z naszej winy (błędy w napisach, urwanie dźwięku lub obrazu, przycinająca się płyta lub plik). Poprawki typu zmiana piosenek, usunięcie kogoś lub jakiejś sceny jest za dodatkową opłatą. Po zgłoszeniu błędów w ciągu 7 dni nanosimy poprawki.

9. Czy zgrywacie dźwięk w kościele i na sali weselnej?

Tak posiadamy rejestratory dźwięku i staramy się zgrywać jak najlepiej dźwięk. Dźwięk jest ten potem oczywiście odpowiednio miksowany ze wszystkimi źródłami dźwięku.

10. Czy używacie stabilizatorów obrazu?

Tak. Wykorzystujemy stabilizatory ręczne typu glidecam, gimbale elektroniczne, statywy, monopody, slidery.

11. Czy posiadacie drona?

Posiadamy drona, a także niezbędne licencje, dzięki którym w pełni legalny sposób możemy rejestrować ujęcia z lotu ptaka

12. Czy można wyciąć klatki z filmu i wydrukować sobie zdjęcia?

Jest taka możliwość, jednak jakość tych stopklatek nie będzie raczej satysfakcjonowała. Zakładając ze film jest w rozdzielczość FullHD (1920×1080) to klatka ma około 2mpix, czyli nie za dużo. Dodatkowo każde zdjęcie będzie poziome. Stopklatka wyciągnięta z filmu w rozdzielczości 4K będzie miała już 8mpix, co da zdecydowanie lepszą jakość przy wydruku zdjęć.

13. Czy dostajemy cały nieobrobiony materiał?

Oddajemy materiał surowy za dopłatą uwzględnioną w cenniku.

 14. Czy możemy po weselu wybrać wersje 4K jeśli wcześniej się na to nie zdecydowaliśmy?

Nie ma takiej możliwości. Jeśli klient nie wybierze opcji 4K przed nagraniem, to potem nie jest możliwa konwersja z FullHD do 4K.

15. Czy jest możliwość wyjazdu na plener za granice?

Jest taka możliwość, wiąże się to jedynie z dodatkową opłatą za transport, nocleg, wyżywienie. Mamy 1 dzień na plener, każdy dodatkowy dzień jest płatny.

Wedding.pl Poleca